BLOC del grup NARAYAMA


Som un grup de rock, compost per Ferran Verger (bateria), Miguel Santamaria (baix) i Joan González (guitarra i veu).
Vivim i assatgem a Altea (Alacant) i toquem junts des de principis de 2009.
En aquest bloc, fet per nosaltres, trobaràs les lletres de les cançons, fotos i videos del grup, imatges, novetats, cartells de concerts i enllaços a altres webs (myspace i descàrrega de cançons).
Esperem que vos agrade acompanyar-nos de camí a Narayama.
Per a nosaltres, dimonis de 33 queixals, és un autèntic plaer.

Biografia

En març de 2008, dos companys d’universitat (Joan González i Pablo Doblas) es coneixen i decideixen formar un grup amb el nom de Narayama. Com que no tenien diners per pagar el lloguer d’un local en València, els primers assajos es feren en casa de Joan, a Altea (Alacant). Joan va trobar un baixista, el seu amic Miguel Santamaría, però els desplaçaments i un inici més que titubejant, feren que el projecte no quallara i es dissolgués el grup en només dos mesos. Pablo va abandonar, però Miguel i Joan van voler continuar tocant.
Durant l’estiu de 2008, convidaren a un amic comú (el gran Adri) per a tocar la bateria. De no ser perquè la seua estada a Altea estava limitada, aquells inoblidables assajos haurien constituït la base d’una nova formació.
Després d’això Miguel i Joan, novament orfens, buscaren nous amics per a seguir tocant: Per un costat amb Javi Ripoll (guitarra) amb les cançons d’Stonecrow; per un altre amb Mario Muñoz i per un curt període de temps.
El desig d’abastar una formació estable els dugué a ficar anuncis per tot el poble. Així, en la primavera de 2009, és com varen trobar a Ferran Verger (bateria) i a Brais (guitarra). El segon abandonà prompte per incompatibilitats horàries i d’estil; la resta de la formació encara es manté: Ferran Verger (bateria), Miguel Santamaría (baix), Joan González (guitarra).
A falta d’un cantant, tots tres comencen a tocar i compondre. Els mesos passen, i per fer-ho avançar, Joan es decideix a posar lletra i veu a un curt repertori de només 11 cançons, que augmentarà i madurarà fins que siga digne de sonar sobre un escenari.
Narayama és una cosa estranya: Les bateries ràpides i enèrgiques; els canvis de ritme constants; els baixos simples i directes; les guitarres grosses i punxants a l’hora; la veu valenta i tremolosa, de vegades en valencià, d’altres en castellà o anglès, i cantant-li per igual a la vida i a la mort. Tot sumat a una qualitat de gravació gens bona, fa una barreja, potser massa difícil per a la majoria. Què hi farem... no volíem fer música que ja existira, i això comporta riscos que assumirem sempre.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

En marzo de 2008, dos compañeros de universidad (Joan González y Pablo Doblas) se conocen y deciden formar un grupo con el nombre de Narayama. Como no tenían dinero para pagar el alquiler de un local en Valencia, los primeros ensayos se hicieron en casa de Joan, en Altea (Alicante). Joan encontró un bajista, su amigo Miguel Santamaría, pero los desplazamientos y un inicio más que titubeante, hicieron que el proyecto no cuajara y que el grupo se disolviese en solo dos meses. Pablo abandonó, pero Miguel y Joan quisieron continuar tocando.
Durante el verano de 2008, invitaron a un amigo común (el gran Adri) para tocar la batería. De no ser porque su estancia a Altea estaba limitada, aquellos inolvidables ensayos habrían constituido la base de una nueva formación.
Después de esto, Miguel y Joan, nuevamente huérfanos, buscaron nuevos amigos para seguir tocando: Por un lado con Javi Ripoll (guitarra) con las canciones de Stonecrow; por otro con Mario Muñoz y por un corto período de tiempo.
El deseo de alcanzar una formación estable los llevó a colgar anuncios por todo el pueblo. Así, en la primavera de 2009, es como encontraron a Ferran Verger (batería) y a Brais (guitarra). El segundo abandonó pronto por incompatibilidades horarias y de estilo; el resto de la formación aún se mantiene: Ferran Verger (batería), Miguel Santamaría (bajo), Joan González (guitarra).
A falta de un cantante, los tres empiezan a tocar y componer. Los meses pasan, y con el fin de seguir avanzando, Joan se decide a poner letra y voz a un corto repertorio de solo 11 canciones, que aumentará y madurará hasta que sea digno de sonar sobre un escenario.
Narayama es una cosa extraña: Las baterías rápidas y enérgicas; los cambios de ritmo constantes; los bajos simples y directos; las guitarras gordas y punzantes al mismo tiempo; la voz valiente y temblorosa, a veces en catalán, y otras en español o inglés, y cantando por igual a la vida y a la muerte. Todo, sumado a una mala calidad de grabación, constituye una mezcla, quizá demasiado difícil para la mayoría. Qué le vamos a hacer... no queríamos hacer música que ya existiere, y eso conlleva una serie de riesgos que asumiremos siempre