BLOC del grup NARAYAMA


Som un grup de rock, compost per Ferran Verger (bateria), Miguel Santamaria (baix) i Joan González (guitarra i veu).
Vivim i assatgem a Altea (Alacant) i toquem junts des de principis de 2009.
En aquest bloc, fet per nosaltres, trobaràs les lletres de les cançons, fotos i videos del grup, imatges, novetats, cartells de concerts i enllaços a altres webs (myspace i descàrrega de cançons).
Esperem que vos agrade acompanyar-nos de camí a Narayama.
Per a nosaltres, dimonis de 33 queixals, és un autèntic plaer.

miércoles, 7 de octubre de 2009

Jardí de roses (lletra)

Vaig plantar ahir, un jardí roses
Broten per a tu, delicades roges
Ho faig per canviar, i no t’ha d’importar
Ho vull per poder, millorar

Faig camí tot sol, ve amb mi qui m’estima
Lluny sense consol, quin final s’arrima
Incerta visió, del món que he d’envoltar
Hauré de saber caminar

Ara m’he trobat, quiet en l’albereda
Jugue en el terrat, llence la moneda
El que vulga ser, jo ho seré
El que vulga fer, ho faré
Jo sempre ho he fet, (x3)
I encara ho faig

No se m’ha oblidat, guarde bé la imatge
Pinte de color, erm i sec paratge
Motius per brillar, mai te’n han de faltar
Graons cap al cel, enfilar

Cambra de foscor, mirada desperta
Viatge cap a enlloc, veig la porta oberta
El que vulga ser, jo ho seré
El que vulga fer, ho faré
Jo sempre ho he fet, (x3)
I encara ho faig

Que caiga la lluna, que rode pel terra
No la trobarem a, faltar a la guerra
Que esclata amb el dia, i dura amb el sol
Que acaba amb la nit, i duu pau, i duu dol

Cada dia torna, torna la mateixa
La mateixa torna, La faig diferent
Jo sempre ho he fet, (x3)
I encara ho faig